Prasa2015-01-23
7

Fratria wydawcą nowego miesięcznika „Fronda”. Grzegorz Górny naczelnym

Wydawnictwo Fratria, wydawca m.in. tygodnika „W Sieci”, w piątek 30 stycznia br. wprowadzi na rynek miesięcznik „Fronda”, którego redaktorem naczelnym został Grzegorz Górny. Tytuł będzie tworzony we współpracy z Wydawnictwem Fronda.

- Od dawna przygotowywaliśmy się do wydania pisma społeczno-kulturalnego i niepolitycznego, które będzie nowoczesne w formie przekazu, layoucie i w sposobie narracji - mówi Tomasz Przybek, prezes Fratrii.

Nowa odsłona „Frondy” będzie miesięcznikiem poświęconym znanym postaciom, wydarzeniom oraz zjawiskom cywilizacyjnym, kulturowym, obyczajowym i naukowym - kierowanym do czytelnika, dla którego ważne są sprawy ducha i wiary oraz wartości wspólnotowe, związane z patriotyzmem i rodziną.

- Chcemy prezentować sylwetki pozytywnych bohaterów zbiorowej wyobraźni i robić to w sposób odpowiadający wrażliwości większości Polaków, przywiązanych do tradycyjnych wartości, życia rodzinnego i dorobku chrześcijaństwa - wyjaśnia Grzegorz Górny.

Wydawnictwo Fratria podjęło współpracę z Wydawnictwem Fronda, wydawcą książek i kwartalnika pod nazwą „Fronda Lux” (w przeszłości jego naczelnym był właśnie Górny), uzyskując licencję na wydawanie tytułu. Spółka nie boi się, że czytelnicy będą mylić jej miesięcznik z kwartalnikiem o bardzo podobnej nazwie.

- Dwa zupełnie inne zespoły redakcyjne, szaty graficzne, formaty, papier, cykle wydawnicze gwarantują niepowtarzalność - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. redakcyjnych. Podkreśla on, że kwartalnik „Fronda Lux” to bardzo poważne, pogłębione i analityczne pismo, które ma swoich wiernych czytelników. - Nasz projekt -miesięcznika „Fronda” stoi na innej półce, obok pozostałych miesięczników lifestylowych - mówi Karnowski.

Wydawana przez Fratrię  „Fronda” będzie współtworzona przez cały zespół spółki, ale będzie mieć też niezależną redakcję. W pierwszym numerze miesięcznika znajdą się teksty autorstwa Piotra Skwiecińskiego, Mai Narbutt, Roberta Tekieli, Macieja Pawlickiego, Łukasza Adamskiego, Marcina Kołpanowicza, Andrzeja R. Potockiego, Marcina Wikły. Będzie też rozmowa Grzegorza Górnego z Darkiem „Maleo” Malejonkiem, współtwórcą projektu „Panny wyklęte”.

Miesięcznik ukazywać się będzie w formacie 210 na 280 mm, w nakładzie 50 tys. egz. i w cenie 9,90 zł. Autorem layoutu pisma jest Michał Korsun.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Kampania reklamowa wprowadzająca tytuł na rynek realizowana będzie w mediach własnych wydawcy, a także w innych tytułach prasowych, w radiu i w portalach horyzontalnych. Będą też działania w mediach społecznościowych. Kampanię wspiera agencja Apella.

Fratria jest wydawcą m.in. tygodnika „W Sieci”, miesięczników „W Sieci Historii” i „Gazeta Bankowa” oraz portalu wPolityce.pl.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas