PR2023-02-09
0

Free Now rozszerza współpracę z Grayling

Aplikacja do zamawiania przejazdów Free Now rozszerza współpracę z Grayling o usługi PR.

Do tej pory Free Now korzystało ze wsparcia Grayling Poland tylko w zakresie doradztwa public affairs. Firma zdecydowała rozszerzyć współpracę z Grayling także o usługi public relations. Agencja jest obecnie odpowiedzialna za obsługę biura prasowego marki w Polsce, dbanie o relacje z mediami i doradztwo kryzysowe.

Pierwszym wspólnie zrealizowanym projektem PR było śniadanie prasowe dla dziennikarzy biznesowych oraz technologicznych z okazji 10-lecia istnienia firmy na rynku polskim. Grayling Poland został wybrany w procedurze konkursowej. Po stronie agencji działania PR dla FREE NOW nadzoruje Irena Czerniawska, dyrektor działu konsumenckiego. Za koordynację współpracy z agencją odpowiada Agnieszka Ciesek, senior PR & communications manager we Free Now.  

- Z Free Now wiąże nas wieloletnia współpraca. Z powodzeniem realizowaliśmy projekty z zakresu public affairs, mierząc się wspólnie z różnymi wyzwaniami – politycznymi, gospodarczymi czy społecznymi. Jestem przekonana, że dotychczasowe doświadczenie pozwoli nam jeszcze efektywniej wykorzystywać tę nowopowstałą synergię, wynikającą z połączenia obszarów PA i PR oraz nowych kontekstów – komentuje Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.

Autor:jd

Więcej informacji:Free Now, Grayling Poland

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas