Internet2014-12-05
0

Frisco.pl z beaconami promuje zakupy mobilne w warszawskim metrze

Sklep internetowy Frisco.pl wyposażył swoje reklamy outdoorowe na stacji centrum warszawskiego metra, pełniące funkcję wirtualnych sklepów, w tzw. beacony. W ten sposób promuje mobilne zakupy.

Na ścianach stacji umieszczono reklamy wielkoformatowe z artykułami pięciu znanych producentów. Przy każdym nośniku zainstalowano mały nadajnik, tzw. beacon nadający sygnał za pośrednictwem bluetooth 4.0. Łączy się on ze znajdującymi się w pobliżu  smartfonami z włączoną aplikacją Frisco i wysyła mobilny kupon na zakupy z 10-procentową zniżką. Za pomocą smartfona można zrobić zakupy ze sklepów firmowych z ofertą Frisco.pl.

Przypomnijmy, że outdoorowe reklamy pełniące funkcję interaktywnych sklepów Frisco wprowadziło na stację warszawskiego metra już jesienią ub.r. (więcej na ten temat).

Za ich wdrożenie beaconów na nośnikach w metrze odpowiada agencja Witchcraft Studios, która jest też autorem nowej aplikacji mobilnej Frisco.pl. Działania public relations nadzoruje agencja Practum Consulting.

Autor:bg

Więcej informacji:Frisco.pl, zakupy mobilne, beacon

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas