Reklama2013-12-02
0

Fundacja Nutricia promuje „1000 pierwszych dni dla zdrowia”

Ruszyła internetowa kampania reklamowa edukacyjnego programu „1000 pierwszych dni dla zdrowia”, którego pomysłodawcą jest Fundacja Nutricia. Za kreację odpowiada VML Poland, zakupem mediów internetowych zajęło się K2 Media.

Akcja „1000 pierwszych dni dla zdrowia” skierowana jest do kobiet spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę. Ma promować wiedzę o tym, jak ważny dla zdrowia dziecka jest pierwsze tysiąc dni - od momentu poczęcia. W tym okresie zachodzi tzw. programowanie żywieniowe - pewne elementy diety np. białko czy dobre kwasy tłuszczowe występujące w pożywieniu, programują nieodwracalnie organizm dziecka, wpływając na jego stan zdrowia w późniejszym okresie życia.

Za planowanie mediów internetowych odpowiada K2 Media, a kreację przygotowała agencja VML Poland. Kampania przeprowadzona zostanie w wybranych serwisach parentingowych i kobiecych.

Autor:jj

Więcej informacji:Fundacja Nutricia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas