PR2020-03-02
0

LoveBrands Relations wspiera program edukacyjny„1000 pierwszych dni dla zdrowia”

Agencja LoveBrands Relations prowadzi działania komunikacyjne ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjna „1000 pierwszych dni dla zdrowia”.

LoveBrands Relations zajmuje się obsługą PR programu, relacjami z dziennikarzami, współpracą z ekspertami oraz prowadzeniem biura prasowego.

Za bieżącą obsługę kontraktu odpowiada Zuzanna Bieńko, communications expert oraz Dominika Kaczyńska, communications consultant.

Agencja została wybrana w drodze przetargu. Strony nie ujawniają informacji na temat szczegółów kontraktu.

Akcja „1000 pierwszych dni dla zdrowia” informuje rodziców o roli prawidłowego żywienia w 1000 pierwszych dni życia i wspiera w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych ich dzieci. Inicjatorem kampanii jest Fundacja Nutricia.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas