Tegoroczna gala konkursu reklamowego KTR odbędzie się wyjątkowo w październiku. Zgłoszenia do konkursu będą tańsze o kilkanaście procent.
Organizatorzy konkursu reklamowego KTR początkowo przenieśli galę finałową z maja na czerwiec. W związku z trwającym zagrożeniami związanym z epidemią COVID-19 gala finałowa konkursu została przeniesiona na jeszcze późniejszy, październikowy termin.
- W czasach epidemii i obaw branży przed kryzysem zorganizowanie konkursu jest wyjątkowo trudne. Z tej perspektywy jeszcze wyraźniejsza jest rola jaką KTR pełni w środowisku. Organizowany od 17 lat stał się nie tylko punktem odniesienia dla kreatywności, dizajnu, twórczości i produkcji reklamowej w Polsce, ale również miejscem i czasem inspiracji - pisze w liście Maciej Waligóra, przewodniczący zarządu KTR.
Nagrody KTR przyznawane są w 4 kategoriac Communication, Design, Technology oraz Craft.
- Chcemy, aby tegoroczny Konkurs KTR miał dużo więcej walorów edukacyjnych. Żeby wskazywał, promował i komentował te działania, które mogą zainspirować innych do tworzenia jeszcze lepszych rozwiązań w komunikacji marketingowej - pisze Maciej Waligóra.
Zainteresowani mogą zgłaszać prace w terminach: do 8 maja (Early Birds) oraz do 11 września. Obrady jurorów online zaplanowano na październik.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/ktr-2019-nagrody-i-nominacje-vmly-r-z-tytulem-agencji-roku-ben-jerry-s-reklamodawca-roku ##
Nowy cennik zgłoszeń do KTR 2020
W tym roku ceny zgłoszeń do nagród KTR zostały obniżone. Prace zgłoszone do 8 maja (Early Birds) są obniżone o 25 proc., te zgłaszane do 11 września o 15 proc. Organizatorzy nie przewidują żadnych rabatów uzależnionych od liczby zgłaszanych prac.