Reklama2020-06-02
6

Gameset dołącza do LTTM, Piotr Bombol dyrektorem zarządzającym

Od lewej: Piotr Bombol, Michał Kołodziej, Paweł StanoOd lewej: Piotr Bombol, Michał Kołodziej, Paweł Stano

Agencja marketingu gamingowego Gameset i Grupa LTTM (do której należą LifeTube, TalentMedia, Mellon Media) podpisały list intencyjny w sprawie fuzji spółek. Powstałą w jej wyniku agencją będą kierować Paweł Stano (wiceprezes LTTM), Piotr Bombol (managing partner) i Michał Kołodziej (business development partner).

W wyniku fuzji powstanie podmiot łączący zespoły działu gamingowego sieci LifeTube i spółki Gameset. Dzięki połączeniu agencji gaming - obok wideo i influencer marketingu - stanie się drugim najważniejszym filarem grupy LTTM.

- Rozważany jest obecnie sposób połączenia poprzez przeniesienie całego majątku spółki Gameset na spółkę LTTM w zamian za udziały LTTM wydawane wspólnikom Gameset. Wyniki transakcji oraz jej szczegóły będziemy mogli podać w kolejnym komunikacie giełdowym - wyjaśnia portalowi  Wirtualnemedia.pl wiceprezes LTTM Paweł Stano.

Bombol, Stano i Kołodziej w zarządzie Gameset

Nową agencją pokieruje Paweł Stano, wiceprezes LTTM. Do zarządu wejdą też jeden z założycieli Gameset Piotr Bombol (drugim jest Łukasz Turkowski) jako managing partner oraz szef działu gaming w LifeTube Michał Kołodziej, w roli business development partnera.

Łukasz Turkowski pozostaje wspólnikiem Gameset do momentu fuzji dwóch spółek, nie jest zaangażowany operacyjnie.

W ramach oferty gaming marketingu agencja w swoich działaniach skupi się na strategicznej obsłudze marek (od pozycjonowania, do realizacji gamingowych kampanii 360), współpracy ze streamerami, esportowcami i influencerami ze świata gier i technologii, organizacji eventów, turniejów esportowych przy współpracy z reklamodawcami i wprowadzaniu marek nieendemicznych do świata gamingu.

- Nieustannie rośnie liczba graczy, e-sportowców oraz długo oglądanych treści gamingowych, na takich platformach jak YouTube czy Twitch. Dzięki połączeniu z Gameset będziemy mogli w pełni odpowiedzieć na potrzeby naszych Klientów w tym obszarze, rozwijać branżę gamingu i gaming marketingu w Polsce oraz oferować najbardziej profesjonalne kampanie 360 w tym segmenci - komentuje Paweł Stano.

Gameset po dołączeniu do grupy LTTM będzie zrzeszał ponad 265 kanałów o tematyce gamingu, technologii i esportu, w tym ponad 15 kanałów YouTube, które przekroczyły 1 mln subskrypcji.

Grupa LTTM, obejmująca sieci partnerskie LifeTube, TalentMedia, Gamellon, zanotowała w trzecim kwartale 2019 roku 12,8 mln zł przychodów.

Autor:jd

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas