Reklama2018-08-23
13

„Gang Słodziaków” w Biedronce potrwa do połowy listopada, maskotki i książka także w regularnej sprzedaży

Jeronimo Martins Polska potwierdziło, że w najbliższy poniedziałek w sklepach Biedronka ruszy promocja „Gang Słodziaków”, w której za zakupy będzie można zdobywać pluszaki zwierząt i książkę o ich przygodach. Akcja potrwa do połowy listopada.

W promocji dostępnych będzie sześć maskotek: lis Lucek, jeż Jerzyk, sowa Zosia, bóbr Borys, ryś Rysio i zając Zuzia, a także książka „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”.

- Jesteśmy pewni, że „Gang Słodziaków” podbije serca naszych klientów. Wzorem poprzednich akcji, zadbaliśmy również o walor edukacyjny – tym razem stawiamy na rozbudzanie wyobraźni oraz codzienne, rodzinne czytanie. Mamy nadzieję, że Słodziaki okażą się prawdziwą inspiracją w niejednym domu - komentuje Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

Jak można otrzymać Słodziaki i książkę?

W ramach akcji od 27 sierpnia za każe 40 zł wydane jednorazowo na zakupy w Biedronce będzie przyznawany jeden punkt w formie naklejki. Dodatkowo po punkcie można będzie otrzymać za zakupy z zarejestrowaną kartą lojalnościową „Moja Biedronka”, zakup warzyw lub owoców oraz zakup produktów specjalnych o minimalnej wartości 10 zł. Nie podano jeszcze, które produkty nie będą wliczane do wartości zakupów objętych promocją.

Naklejki można kolekcjonować do 18 listopada br., a pluszaki i książkę odbierać do 2 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów.

Maskotkę można będzie odebrać po zebraniu 60 naklejek, a 30 naklejek będzie uprawniało do kupna jej za 19,99 zł. Natomiast książkę można będzie otrzymać za 15 naklejek.

Nagrody z promocji będą też dostępne w standardowej sprzedaży: pluszaki w cenie 49,99 zł za sztukę, książka - za 9,99 zł.

Przedstawiciele Biedronki podkreślają, że poprzez akcję chcą zachęcać rodziców do czytania książek swoim dzieciom. - To chyba najprostszy sposób, by rozbudzić ich wyobraźnię i zainteresowanie otaczającym nas światem. A jeśli książka wywoła na buzi dziecka uśmiech, to możemy być pewni, że daliśmy mu najpiękniejszy prezent - mówi Renata Piątkowska, autorka książki „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”.

Dwie edycje „Gangu Świeżaków” były hitem

Jesienią ub.r. i 2016 roku w sklepach Biedronka zrealizowano dwie odsłony promocji „Gang Świeżaków”, w której za naklejki za zakupy można było otrzymywać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Jeronimo Martins Polska podało, że w zeszłorocznej odsłonie klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. - 4,6 mln. W 2016 roku akcja okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować Świażaków.

W odpowiedzi jesienią br. Lidl Polska w ramach akcji „Lidlaczki z Ryneczku” wprowadził do sprzedaży maskotki warzyw i owoców.

W pierwszej połowie br. sieć sklepów Biedronka odnotowała 5,762 mld euro przychodów.

Autor:tw

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas