Reklama2015-06-05
0

Gaspol reklamowany przez NuOrder

Agencja NuOrder wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową firmy Gaspol. Pierwsza kampania reklamowa przygotowana przez agencję przebiega pod hasłem „Zmień sprzedawcę gazu ziemnego w 15 minut”.

NuOrder odpowiada za strategię, kreację i produkcję treści na potrzeby komunikacji marketingowej ośmiu linii produktowych, sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego Gaspolu. Produktami promowanymi przez agencję będą zarówno te dla klientów indywidualnych (gaz płynny i gruntowe pompy ciepła), jak też dla biznesowych (gaz płynny dla instalacji zbiornikowych i sieciowych, mikrokogeneracja, LNG dla klientów komercyjnych lub osiedli, energia elektryczna, gaz ziemny).

Współpraca jest zaplanowana do końca br. Nie podano, które inne agencje brały udział w tym przetargu.

Pierwsza kampania, rozpoczęta 2 czerwca, w obecnej odsłonie jest prowadzona pod hasłem „Zmień sprzedawcę gazu ziemnego w 15 minut”. Obejmuje internet (m.in. reklamy richmediowe na stronach z Google Display Network, działania na forach internetowych i portalach społecznościowych) oraz prasę (inserty).

Autor:tw

Więcej informacji:Gaspol

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas