Reklama2019-10-01
1

Gaspol wybrał agencję Madogz do obsługi w digitalu

Agencja Madogz wygrała przetarg na obsługę firmy Gaspol w kanale digital. Przedmiotem konkursu ofert było opracowanie koncepcji strategii komunikacji firmy w social media z uwzględnieniem działań niestandardowych.

W ramach współpracy agencja Madogz będzie odpowiadała za kompleksową obsługę Gaspolu w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn), kreację i  produkcję materiałów reklamowych oraz działania z zakresu content marketingu.

Celem komunikacji jest zwiększenie świadomości klientów indywidualnych i biznesowych na temat szerokiego wachlarza możliwości wykorzystania gazu płynnego jako efektywnego i przyjaznego środowisku źródła energii.

Agencja będzie również wspierać Gaspol w optymalizacji procesów sprzedaży produktów firmy w kanale online.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

 

Autor:bg

Więcej informacji:Madogz, Gaspol, przetarg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas