Internet2018-10-26
15

Agnieszka Siuzdak dyrektorem pionu Gazeta.pl

Agnieszka SiuzdakAgnieszka Siuzdak

Agnieszka Siuzdak objęła w Agorze nowo utworzoną funkcję dyrektora pionu Gazeta.pl. W firmie pracuje od 12 lat.

Na nowym stanowisku Agnieszka Siuzdak będzie odpowiadała za całość biznesu Gazeta.pl, w tym za wszystkie zespoły contentowe i stronę główną portalu, sprzedaż, technologię, marketing oraz zespół badań i wzrostu.

- Zależało nam, by portalem Gazeta.pl zarządzała osoba odważna, zorientowana na wynik i otwarta na zmiany. Dodatkowym atutem jest fakt, że Agnieszka Siuzdak wywodzi się z naszego zespołu i ma w nim duży autorytet. W Gazeta.pl pełniła różne funkcje - zarówno redakcyjne, jak i biznesowe - zawsze tworząc zaangażowane zespoły. Ma niesamowitą energię i jest po prostu świetnym liderem - uzasadnia Paweł Wujec, dyrektor segmentu internetowego w Agorze.

Wujec w dalszym ciągu odpowiada za rozwój i wyniki finansowe całej struktury segmentu internetowego Agory do którego - oprócz Gazeta.pl - należą spółki zależne Yieldbird, Online Technologies HR (HRlink.pl), Hash.fm, GoldenLine, Domiporta i ROI Hunter. W tę ostatnią firmą Agora zainwestowała miesiąc temu - za 25 proc. akcji zapłaci 4,4 mln euro.

- Dostosowujemy strukturę zarządzania do naszej strategii. Paweł Wujec odpowiada za realizację celów całego segmentu Internet i będzie mógł teraz w większym stopniu poświęcić swój czas na współpracę ze spółkami internetowymi z naszego portfolio, inwestycjom w obszary B2B oraz realizacji innych projektów zgodnych ze strategią w obszarze digital. Z kolei awans Agnieszki Siuzdak oznacza, że Gazeta.pl zyska szefa skupionego w stu procentach na wynikach portalu oraz energię do realizacji projektów rozwojowych - wyjaśnia Agnieszka Sadowska, członek zarządu Agory, odpowiedzialna m.in. za segment internetowy.

Agnieszka Siuzdak poprzednio pełniła w Agorze funkcję dyrektora ds. wzrostu biznesu contentowego. Współtworzyła kierunki rozwojowe Gazeta.pl, testowała nowe możliwości biznesowe oraz odpowiadała m.in. za marketing, SEO oraz analizy biznesowe. W lipcu br. kierownikiem ds. wzrostu w Gazeta.pl została Marta Hildebrand, która przeszła do Agory z Wirtualnej Polski.

Siuzdak pracuje w segmencie internetowym Agory od 2006 roku. Pełniła kolejno funkcje redaktora, wydawcy, szefa newsroomu i dyrektora serwisów informacyjnych.

W pierwszej połowie br. pion internetowy Agory zanotował wzrost wpływów o 7 proc. do 86,7 mln zł oraz 10,8 mln zł zysku EBITDA (wobec 8,7 mln zł rok wcześniej). Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. serwisy i aplikacje Grupy Gazeta.pl miały 16,48 mln użytkowników i 571,43 mln odsłon, a sam portal Gazeta.pl - 10,54 mln użytkowników i 210,2 mln odsłon.

Autor:tw

Więcej informacji:Gazeta.pl, Agora, Agnieszka Siuzdak

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas