Internet2022-10-14
5

Gazeta.pl tworzy dział Nowych Trendów

W portalu Gazeta.pl (Agora) powstaje pion Nowe Trendy. Zajmie się on tworzeniem kreatywnych treści niestandardowych, eksperymentowaniem z formami dziennikarskimi oraz nowatorskim podejściem do aktualnych wydarzeń. W tej chwili trwa rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna do tego działu – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Redaktor naczelny Gazeta.pl Rafał Madajczak na swoich mediach społecznościowych opublikował wpisy zachęcające do dołączenia do nowego działu.

Oparł na ja na wpadce Borysa Szyca. W mediach społecznościowych aktora dwa tygodnie temu pojawił się post reklamowy wraz z instrukcjami dot. publikacji. Taka forma ogłoszenia wpisuje się w to, czym ma być dział Nowych Trendów.

Madajczak: zmieniają się odbiorcy mediów

- Wbrew pozorom tradycyjne media internetowe niewiele się zmieniły przez ostatnie lata. Nadal dominują w nich formaty i podejście do najważniejszych tematów, które można było zobaczyć dwie dekady temu. Tymczasem zmieniają się odbiorcy mediów – ich oczekiwania, wrażliwość i środki wyrazu. Nowe Trendy są na te oczekiwania odpowiedzią. Dział zasilą osoby (..) o różnym backgroundzie dziennikarskim, ale będzie je łączyć jedno: otwarta głowa i głód robienia nowych rzeczy – mówi Wirtualnemedia.pl Rafał Madajczak.

- Co ważne, dział Nowych Trendów nie będzie jedynym miejscem w Gazeta.pl, które szuka jak najlepszego, świeżego podejścia do wydarzeń. Docelowo to myślenie stanie się podstawą działania całej Gazeta.pl – dodaje.

Materiały tworzone przez autorów z działu Nowych Trendów będą publikowane w różnych serwisach z portfolio Gazeta.pl, a także m.in. na profilach redakcji w mediach społecznościowych.

W tej chwili trwa rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna. W zamyśle pion Nowe Trendy to ma to być początkowo kilkuosobowy zespół, którym będzie kierował czwarty zastępca redaktora naczelnego (nie wiadomo jeszcze kto nim zostanie). Obecnie dział podlega pod Madajczaka.

Trzech zastępców naczelnego portalu Gazeta.pl

Obecnie Rafał Madajczak ma trójkę zastępców: Marzenę Tabor (wicenaczelna ds. wertykali), Krzysztofa Kardasa (wicenaczelny ds. zasięgu) oraz Sylwię Olczak (wicenaczelna ds. wielokanałowości), podlega mu również Marta Radziak-Kucharska, która kieruje działem rozwoju marki Gazeta.pl.

W sierpniu Gazeta.pl odnotowała 7,05 mln użytkowników, 23,76 proc. zasięgu oraz 13 minut i 12 sekund średniego czasu korzystania - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Autor:PP

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas