Portal Gazeta.pl (należący do Agory) wprowadził zmienioną wersję swojego logotypu. Jego niezmiennym elementem, oprócz nazwy serwisu, pozostaje kompozycja dziewięciu kropek.
Nowa wersja logotypu Gazeta.pl ma układ taki sam jak poprzednia: obok nazwy portalu znajduje się kompozycja dziewięciu kropek. Przy czym obecnie kropki są czerwone, a nie różowe, nie imitują już kulek i inaczej są rozłożone większe i mniejsze z nich. Z kolei nazwa portalu jest zapisana wielkimi literami i ciemniejszą czcionką innego kroju oraz została zmniejszona względem kropek.
W analogiczny sposób zmieniły się logotypy poszczególnych sekcji Gazeta.pl. Nowa identyfikacja wizualna Gazeta.pl została zaprojektowana przez agencję White Cat Studio.
- Poprzednia identyfikacja wizualna z 2006 roku „zestarzała się” i nie odpowiadała już temu, czym dzisiaj jest Gazeta.pl - tłumaczy Kalina Wyszyńska, dyrektor działu marketingu w Gazeta.pl. - Zależało nam na tym, by nowe logo łączyło wszystkie platformy, na których dostępna jest Gazeta.pl i w pełni oddawał jej charakter - dodaje.
Przez cały czas działania Gazeta.pl, od 2001 roku, nie zmienił się układ logo portalu. Znacząco była natomiast modyfikowana stylistyka znaku: kompozycja kropek i nazwa.
W listopadzie ub.r. Gazeta.pl zanotowała 7,89 mln użytkowników, a wszystkie serwisy Grupy Gazeta.pl - 11,14 mln użytkowników i 754,1 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Jesienią ub.r. przy okazji dużych zmian na swoich stronach głównych nowe logotypy wprowadziły Wirtualna Polska (więcej na ten temat) i Interia.pl (zobacz więcej).