Internet2014-05-23
12

Gazeta.pl z weekendowym dodatkiem na stronie głównej

Hanna Rydlewska, fot. Maja KryńskaHanna Rydlewska, fot. Maja Kryńska

Od najbliższego weekendu portal Gazeta.pl (Agora) w soboty i niedziele będzie zamieszczał dłuższe, magazynowe teksty i wywiady, promowane na stronie głównej. Dodatkiem Weekend kieruje Hanna Rydlewska, a publikować w nim będą m.in. Piotr Najsztub, Filip Springer i Marcin Różyc.

Zapowiedzi materiałów z dodatku Weekend będą prezentowane u samej góry strony głównej Gazeta.pl, nad menu głównym. Co tydzień publikowanych w nim będzie 12-15 autorskich materiałów: dłuższych wywiadów i artykułów lifestyle’owych.

- Zależy mi na tym, żeby stworzyć przestrzeń przyjazną odbiorcom szukającym inspirujących, ludzkich historii, niebanalnych wywiadów, tekstów, które w mądry sposób odnoszą się do tego, co nas otacza. Zamiast ślepej pogoni za trendami - próba zbadania tego, co modne i zrozumienia, dlaczego jest to modne właśnie teraz. Zamiast zjadliwej publicystyki - chwila wytchnienia przy felietonach o architekturze, kulinariach, nowych technologiach. Zamiast osób znanych z tego, że są znane - prawdziwe gwiazdy w szczerych rozmowach, ale też sylwetki ludzi, którzy dokonują wielkich rzeczy z dala od czerwonego dywanu - opisuje Hanna Rydlewska, szefowa dodatku Weekend (przeczytaj o niej więcej).

Do weekendowego dodatku będą pisali czołowi dziennikarze Gazeta.pl, m.in. Piotr Stanisławski, Katarzyna Nowakowska, Angelika Swoboda, Łukasz Głombicki i Joanna Berendt. Gościnnie publikować w nim będą m.in. Piotr Najsztub, Filip Springer i Marcin Różyc.

- Świetne treści podane w piękny sposób i znakomite nazwiska. Tego, obok newsów, sportu i rozrywki, szukają nasi czytelnicy - przekonuje Paweł Stremski, dyrektor programowy i wydawniczy Gazeta.pl.

Na stronie głównej prezentowane będzie od jednego do trzech materiałów z dodatku, które użytkownicy będą mogli przewijać w bok. Każde wydanie będzie mieć swojego partnera reklamowego - pierwszym jest H&M.

W pierwszym wydaniu znajdą się m.in. rozmowa Piotra Najsztuba z Krzysztofem Krawczykiem, wywiad Hanny Rydlewskiej z Moniką Jaruzelską, historia twórców Bobby Burgera, opis dnia spędzonego z kandydatką na prezydent Warszawy Joanną Erbel oraz nowy językowy cykl wideo Jerzego Bralczyka.

Premierę dodatku wspierać będzie kampania reklamowa w internecie (m.in. serwisy z Grupy Gazeta.pl, YouTube, sieć reklamowa Google, Facebook, Spotify), telewizji, kinach, radiu, prasie oraz na outdoorze (nośniki AMS). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada dział marketingu Gazeta.pl.

W lutym br. stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 2,25 mln internautów, którzy wykonali 125,1 mln odsłon (zobacz wyniki stron głównych wszystkich największych portali), a cały portal Gazeta.pl zanotował 9.92 mln użytkowników i 461,4 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor:tw

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas