Internet2017-05-10
24

Gazeta.pl zrezygnowała z materiału o matkach rozzłoszczonych na Polskę. „Informacja została niefortunnie sformułowana”

Gazeta.pl przygotowywała cykl filmów, w którym kobiety, będące matkami miały „dzielić się swoją złością na Polskę”. Wewnętrzny mail Agory, werbujący kobiety do tych filmów wyciekł do sieci, wzbudzając krytykę. Ostatecznie więc Agora wycofała się z tego projektu. - Informacja została niefortunnie sformułowana, nie chcemy wzbudzać kontrowersji - mówi dla Wirtualnemedia.pl Nina Graboś.

Mail - podpisany „Dział Wideo Gazeta.pl” - był wewnętrzną korespondencją, rozsyłaną pracownikom Agory. Zatytułowany był „Szukamy matek, które chciałyby podzielić się swoją złością na Polskę”. Treść jest bardzo krótka, ale precyzuje, o co chodzi: - Poszukujemy chętnych do projektu wideo, w którym matki ironicznie „podziękują” Polsce za warunki, jakie Państwo tworzy dla nich i dla ich dzieci - brzmi jego zasadnicza część. Dalej następuje opis, na czym polegać ma koncepcja filmów: kobiety staną przed kamerą z „podziękowaniami” na kartce i opiszą swoją sytuację.

Mail miał być poufny, jednak wyciekł do sieci. Z naszych informacji wynika, że wysyłali go znajomym zbulwersowani pracownicy Agory. Szeroko komentowali go internauci, zwłaszcza po tym, jak udostępnił jego treść na swoim twitterowym profilu europarlamentarzysta Jacek Saryusz-Wolski.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/marta-pawlowska-z-wirtualnej-polski-do-gazeta-pl-jest-szefowa-strony-glownej ##

Prawdziwość maila potwierdza portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor do spraw komunikacji korporacyjnej Agory. Wyjaśnia też, że z okazji zbliżającego się Dnia Matki, przygotowano materiał wideo, dotyczący barier, jakie napotykają matki w Polsce na różnych płaszczyznach codziennego życia. - Informacja wewnętrzna, która trafiła do pracowników, została niefortunnie sformułowana. W związku z tym, aby uniknąć jakichkolwiek kontrowersji, zrezygnowaliśmy z przygotowania tego materiału - informuje Nina Graboś.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/hanna-rydlewska-za-martyne-majchrzak-szefowa-newsroomu-gazeta-pl-serwisem-weekendowym-pokieruje-anna-budynska ##

Według badania Gemius/PBI w marcu br. strona główna Gazeta.pl zanotowała 2,3 mln realnych użytkowników i 109,5 mln odsłon, a cały portal - 9,92 mln użytkowników i 319,5 mln odsłon.

Autor:Jacek Kowalski

KOMENTARZE(24)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas