W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Większość gazet zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskały tylko „Parkiet” i „Przegląd Sportowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) w lutym 2014 roku wyniosła 339 103 egz., co w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej oznacza spadek wynoszący 5,91 proc. - wynika z najnowszych danych ZKDP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Druga pozycja należała do „Gazety Wyborczej” (Agora). Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 174 707 egz., po spadku o 18,11 proc.
Na ostatniej lokacie podium uplasował się „Super Express” (Murator). Jego wynik w lutym br. zmniejszył się o 3,83 proc. do 152 697 egz.
Oczko niżej znalazła się „Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication), której średnia sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 8,09 proc. i wyniosła 57 013 egz.
Największy spadek, wynoszący 28,65 proc., zanotowała zajmująca siódme miejsce „Gazeta Polska Codziennie” (Forum). Jej średni sprzedażowy wynik w badanym miesiącu wyniósł 21 147 egz.
Natomiast największym wzrostem pochwalić się mogła wydawana przez Gremi Business Communications „Gazeta Giełdy Parkiet”. Jej średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 16,87 proc. do 4 420 egz. Tytuł znalazł się jednak na ostatniej pozycji.
Zobacz tabelę
- 1
- 2