W lipcu br. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Gazety Pomorskiej”. Większość tytułów odnotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Kurier Poranny”. Z kolei najwięcej zyskał „Kurier Lubelski”.
Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) w lipcu 2015 roku wyniosła 39 888 egz., czyli o 5,78 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugiej lokacie znalazł się „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,58 proc. do 38 238 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w lipcu 2015 roku wyniosła 28 487 egz., po spadku o 4,71 proc.
Zaś miejsce tuż za podium należało do „Expressu Ilustrowanego” (Polska Press Grupa). Średni wynik tego tytułu to 27 844 egz., po wzroście o 0,71 proc.
Największym wzrostem - o 4,84 proc. do 4 160 egz. - pochwalić się mógł „Kurier Lubelski” (Polska Press Grupa). Dziennik ten w zestawieniu był 23.
Natomiast najwięcej stracił „Kurier Poranny” (Polska Press Grupa), który w rankingu znalazł się oczko wyżej. Średni wynik tego dziennika zmniejszył się bowiem o 15,03 proc. i ostatecznie wyniósł 5 143 egz.
Prasa | Sprzedaż „Faktu” poniżej 300 tys. egz. „Dziennik Gazeta Prawna” najbardziej w dół, w górę „Parkiet” i „Rz” |
Na drugiej podstronie dane miesiąc po miesiącu
- 1
- 2