Prasa2015-09-07
0

„Gazeta Pomorska” na czele dzienników regionalnych, „Kurier Poranny” z największym spadkiem

W lipcu br. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Gazety Pomorskiej”. Większość tytułów odnotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Kurier Poranny”. Z kolei najwięcej zyskał „Kurier Lubelski”.

Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) w lipcu 2015 roku wyniosła 39 888 egz., czyli o 5,78 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugiej lokacie znalazł się „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,58 proc. do 38 238 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w lipcu 2015 roku wyniosła 28 487 egz., po spadku o 4,71 proc.

Zaś miejsce tuż za podium należało do „Expressu Ilustrowanego” (Polska Press Grupa). Średni wynik tego tytułu to 27 844 egz., po wzroście o 0,71 proc.

Największym wzrostem - o 4,84 proc. do 4 160 egz. - pochwalić się mógł „Kurier Lubelski” (Polska Press Grupa). Dziennik ten w zestawieniu był 23.

Natomiast najwięcej stracił „Kurier Poranny” (Polska Press Grupa), który w rankingu znalazł się oczko wyżej. Średni wynik tego dziennika zmniejszył się bowiem o 15,03 proc. i ostatecznie wyniósł 5 143 egz.

Zobacz tabelę

Na drugiej podstronie dane miesiąc po miesiącu

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas