Prasa2021-01-30
3

Aplikacja „Gazety Wyborczej” w nowej wersji także na Androida

Bardziej przejrzysty wygląd, czytelny układ i łatwiejsza nawigacja - to główne cechy odświeżonej mobilnej aplikacji „Gazety Wyborczej” (Agora) przygotowanej na urządzenia z Androidem, która właśnie trafiła do sklepu Google Play. Użytkownicy iPhone’ów z nowej odsłony aplikacji mogą korzystać od listopada ub.r.

Treści „Gazety Wyborczej" w odnowionej wersji aplikacji mogą już czytać użytkownicy obu systemów: iOS oraz Android. - Zmiany, które wprowadziliśmy, to odpowiedź na potrzeby naszych użytkowników pytanych o produkt i jego funkcjonalności podczas badań jakościowych. Zależy nam na tym, aby stale podnosić komfort korzystania z aplikacji zarówno w zakresie czytania treści, jak i nawigacji w aplikacji - mówi Katarzyna Całuch, product owner aplikacji mobilnych „Gazety Wyborczej".

W najnowszej odsłonie swojej aplikacji „Gazeta Wyborcza" wprowadziła m.in. możliwość wyboru wielkości i rodzaju czcionki na stronie artykułowej, tak aby użytkownicy mogli czytać treści w sposób najbardziej dla nich dogodny. Nowością jest też łatwiejszy dostęp do schowka z zapamiętanymi artykułami, a także sekcja „Jedynka", której nazwa nawiązuje do pierwszej strony tradycyjnego wydania gazety, gdzie czytelnicy znajdą wyraźniej wyodrębnione wydarzenia danego dnia.

Nową wersję aplikacji przygotował dział rozwoju produktu Wyborcza.pl. Za projekt UX odpowiadał Artur Siatka, a projekt UI przygotowała Agencja Artegence oraz Adam Peterczuk z Wyborcza.pl.  

Nowi subskrybenci aplikacji „Gazety Wyborczej" mogą skorzystać z miesięcznego darmowego okresu próbnego i czytać wszystkie treści w aplikacji bez limitu. Po okresie próbnym użytkownicy będą mogli wykupić miesięczny dostęp do aplikacji w cenie 19,99 zł.

Wydawca „Gazety Wyborczej” podaje, że obecnie z oferty dziennika korzysta ćwierć miliona subskrybentów. Ostatni raz Agora informowała o liczbie prenumeratorów cyfrowych na koniec trzeciego 2020 r. - było ich wówczas ponad 240 tys.

Według badania Mediapanel w grudniu ub.r. portal Wyborcza.pl zanotowała 8,65 mln użytkowników i 29,77 proc. zasięgu, a Wyborcza.biz - 2,78 mln użytkowników i 9,55 proc. zasięgu.

Autor:jk

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas