Bardziej przejrzysty wygląd, czytelny układ i łatwiejsza nawigacja - to główne cechy odświeżonej mobilnej aplikacji „Gazety Wyborczej” (Agora) przygotowanej na urządzenia z Androidem, która właśnie trafiła do sklepu Google Play. Użytkownicy iPhone’ów z nowej odsłony aplikacji mogą korzystać od listopada ub.r.
Treści „Gazety Wyborczej" w odnowionej wersji aplikacji mogą już czytać użytkownicy obu systemów: iOS oraz Android. - Zmiany, które wprowadziliśmy, to odpowiedź na potrzeby naszych użytkowników pytanych o produkt i jego funkcjonalności podczas badań jakościowych. Zależy nam na tym, aby stale podnosić komfort korzystania z aplikacji zarówno w zakresie czytania treści, jak i nawigacji w aplikacji - mówi Katarzyna Całuch, product owner aplikacji mobilnych „Gazety Wyborczej".
W najnowszej odsłonie swojej aplikacji „Gazeta Wyborcza" wprowadziła m.in. możliwość wyboru wielkości i rodzaju czcionki na stronie artykułowej, tak aby użytkownicy mogli czytać treści w sposób najbardziej dla nich dogodny. Nowością jest też łatwiejszy dostęp do schowka z zapamiętanymi artykułami, a także sekcja „Jedynka", której nazwa nawiązuje do pierwszej strony tradycyjnego wydania gazety, gdzie czytelnicy znajdą wyraźniej wyodrębnione wydarzenia danego dnia.
Prasa | „Gazeta Wyborcza” z nowymi pakietami prenumeraty cyfrowej. Dla klubowiczów wideoczat z Michnikiem |
Nową wersję aplikacji przygotował dział rozwoju produktu Wyborcza.pl. Za projekt UX odpowiadał Artur Siatka, a projekt UI przygotowała Agencja Artegence oraz Adam Peterczuk z Wyborcza.pl.
Nowi subskrybenci aplikacji „Gazety Wyborczej" mogą skorzystać z miesięcznego darmowego okresu próbnego i czytać wszystkie treści w aplikacji bez limitu. Po okresie próbnym użytkownicy będą mogli wykupić miesięczny dostęp do aplikacji w cenie 19,99 zł.
Według badania Mediapanel w grudniu ub.r. portal Wyborcza.pl zanotowała 8,65 mln użytkowników i 29,77 proc. zasięgu, a Wyborcza.biz - 2,78 mln użytkowników i 9,55 proc. zasięgu.