Prasa2017-05-24
1

„Gazeta Wyborcza” ma nową aplikację mobilną

„Gazeta Wyborcza” (Agora) udostępniła we wtorek nową odsłonę swojej aplikacji mobilnej. Można w niej spersonalizować treści, umieścić wybrany artykuł w schowku albo odsłuchać, dzięki wbudowanemu syntezatorowi mowy.

Ulepszona aplikacja "Gazety Wyborczej" ma dostosowywać się w większym stopniu do gustów i oczekiwań użytkowników, stąd lepsze wykorzystanie narzędzia Big Data i spersonalizowana lista aktualności, dobranych na podstawie tagów przypisanych przeczytanym artykułom. Użytkownicy mogą też sami wybrać najbardziej interesujące działy oraz ustalić ich kolejność. Wśród nowości jest też możliwość wybierania zakładek z lokalnymi treściami i zarządzania ich widocznością oraz kolejnością.

Nowym rozwiązaniem w aplikacji jest też możliwość odsłuchiwania artykułów dzięki wbudowanemu syntezatorowi mowy oraz zapisywanie wybranych tekstów do schowka, aby odczytywać je w trybie offline.

- Dzięki nowej aplikacji chcielibyśmy zainteresować treściami dziennika także całkiem nową grupę użytkowników. Staraliśmy się przygotować produkt na najwyższym poziomie - ze wszystkimi funkcjami, które spowodują, że korzystanie z niej będzie proste i przyjemne. Dodatkowo, zastosowane przez nas rozwiązanie pozwala nam na efektywne zarządzanie aplikacją i jej dalszy sprawny rozwój - mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

W ramach aplikacji użytkownicy otrzymują dostęp do: informacji z serwisu Wyborcza.pl, wiadomości z kraju i ze świata, z działów „Kultura”, „Nauka”, „Wideo”, „Opinie”, „Gospodarka” i „Sport”, cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” wzbogaconego o treści multimedialne, informacji z serwisów lokalnych (codziennie z 24 miast) oraz do treści z tygodników „Gazety Wyborczej”: „Ale Historii”, „Dużego Formatu”, „Magazynu Świątecznego”, „Wysokich Obcasów”, „Tylko Zdrowia”, „Gazety Telewizyjnej” oraz „Książek. Magazynu do czytania”.

Aplikacja, którą stworzył zespół Agory, jest już do pobrania w AppStore i Google Play - niedostępna jest na razie dla telefonów z systemem Windows. Jak zapewniają jej twórcy, ma być stale rozwijana poprzez stopniowe wprowadzanie kolejnych funkcjonalności.

Na koniec grudnia 2016 r. liczba płatnych subskrypcji cyfrowego dostępu do „Gazety Wyborczej” wyniosła blisko 100 tys.

Autor:jk

Więcej informacji:Gazeta Wyborcza, Jerzy Wójcik

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas