Prasa2013-03-01
6

„Gazeta Wyborcza” odświeżyła „Gazetę Telewizyjną”

W piątek 1 marca br. wraz z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukaże się odświeżona „Gazeta Telewizyjna”. W dodatku znajdą się nowe rubryki oraz zmieniony układ programów.

„Gazeta Telewizyjna” zyska m.in. tematyczny podział kanałów ze szczególnym wyróżnieniem kanałów filmowych. Więcej będzie recenzji i omówień. Więcej miejsca poświęcone zostanie także programom od piątku do niedzieli, wyróżnione zostaną także najciekawsze propozycje programowe od poniedziałku do czwartku. Pojawią się oddzielne strony z ramówką kanałów sportowych, osobne strony zyskają kanały informacyjne oraz Program II Polskiego Radia i Radio TOK FM.  Dodatkowo w magazynie znajdą się rekomendacje Jacka Świądra z redakcji Kultury „GW” oraz dwie łamigłówki Sudoku.

Dodatek ukaże się z nowym logo stworzonym przez dyrektora artystycznego „Gazety Wyborczej” Macieja Kałkusa. Zmiany przygotował zespół „Gazety Telewizyjnej” pod kierownictwem sekretarza redakcji „Wyborczej” Grażyny Żabińskiej.

„Gazeta Telewizyjna” będzie promowana w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, Atmedia), w sieci kin Helios oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, a za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” w 2012 roku wyniosła 236 000 egz. (więcej na ten temat).

Autor:pp

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas