Prasa2009-12-10
0

Gazeta Wyborcza z kalendarzem fotoreporterów na 2010 rok

W sobotę razem z "Gazetą Wyborczą" czytelnicy otrzymają kalendarz fotoreporterów "Gazety" na 2010 rok.

 W kalendarzu zamieszczono 13 fotografii autorstwa 12 fotoreporterów "Gazety".


 


 
Cena "Gazety Wyborczej" z dodatkiem wyniesie 3,50 zł.
 
Wydanie "Gazety" z kalendarzem fotoreporterów wspiera kampania reklamowa prowadzona w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), na portalach internetowych oraz autopromocja. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Autor:wm

Więcej informacji:Gazeta Wyborcza

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas