Prasa 2014-10-23
1

„Gazeta Wyborcza” z książką o Google AdWords

W sobotę 25 października br. do „Gazety Wyborczej” (Agora) dołączona zostanie bezpłatnie książka „Wyszukiwarka klientów. Google AdWords - przewodnik dla szefów”. Publikacja dostępna będzie również dla prenumeratorów wydania cyfrowego dziennika.

Sobotni dodatek do „Gazety Wyborczej” jest przewodnikiem kierowanym do menedżerów w małych i średnich firmach. Przeczytają w nim oni m.in. o tym, czy reklama w Google się opłaca, jakie korzyści może osiągać firma dzięki Google AdWords i czy warto zlecić taką reklamę specjaliście.

Partnerem książki „Wyszukiwarka klientów. Google AdWords - przewodnik dla szefów” jest Google.

Sprzedaż sobotniego wydania „Gazety Wyborczej” z książką wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, AT Media), prasie (dziennik „Metro”) oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, a za zakup mediów odpowiadał Starlink.

W sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 170 058 egz. (według ZKDP - zobacz wyniki wszystkich dzienników ogólnopolskich).

Autor: łb

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas