Reklama2019-12-23
0

Olmeka realizuje kampanię Gdańska dotyczącą kotów

Agencja Olmeka Creation House po wygranym przetargu Urzędu Miejskiego w Gdańsku realizuje przy współpracy z fundacją KOTangens, kampanię związaną z wolnożyjącymi kotami.

Kampania, która rusza w poniedziałek 23 grudnia potrwa do 20 stycznia 2020 roku. Jej celem jest przypomnienie podstawy prawnej, według której koty wolnożyjące stanowią dobro ogólne i w myśl prawa nikt nie może ich bezkarnie wyłapywać, krzywdzić, przepędzać ani straszyć. Dodatkowo kampania w jasny sposób ma komunikować sposoby na odpowiednie zachowania oraz na pomoc dla kotów wolnożyjących. Osobom deklarującym chęć pomocy i chcącym zostać opiekunem kotów wolnożyjących, miasto oferuje darmową karmę oraz ocieplane domki.

Gdańsk postanowił wspomóc zwierzęta w przetrwaniu zimy. Z działań na rzecz fundacji KOTangens znany był także poprzedni prezydent miasta Paweł Adamowicz.

Kampania obejmie citylighty w Gdańsku, jak również nośniki na gdańskich przystankach autobusowych i tramwajowych. W środkach transportu miejskiego (tramwaje i autobusy) wyświetlany będzie również film informacyjny.

Kampanię OOH wesprą prowadzone równolegle działania w social mediach.

Agencja Olmeka Creation House zajęła się przygotowaniem kreacji na potrzeby kampanii. Za zakup nośników oraz dystrybucję materiałów reklamowych odpowiedzialna jest fundacja KOTangens.

Kampania informacyjno-edukacyjna jest jednym z elementów realizowanego w tym roku przez Urząd Miejski w Gdańsku, z budżetu obywatelskiego, projektu „Koty S.O.S.!”.

 

Autor:bg

Więcej informacji:Gdańsk, koty wolnożyjące, Olmeka, kot

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas