First Aid Communication po raz kolejny zajmie się stworzeniem koncepcji kreatywnej i organizacją ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-społecznej „W kobiecym interesie” koncernu Gedeon Richter Polska. Agencja będzie także realizować działania na rzecz portalu Zdrowa Ona.
Od edycji pilotażowej realizacja kampanii społeczno-edukacyjnej „W kobiecym interesie” pozostaje w rękach First Aid Communication. Celem kampanii jest nieustanne zachęcanie Polek do regularnych badań kontrolnych w zakresie profilaktyki ginekologicznej.
Co roku w ramach kampanii podejmowane są tematy barier oraz ograniczeń logistycznych, fizycznych i emocjonalnych w dostępie do świadczeń ginekologicznych oraz edukacja o znaczeniu kompleksowej profilaktyki. Główną osią kampanii co roku jest akcja bezpłatnych, profilaktycznych badań ginekologicznych w mniejszych miastach Polski, którą koordynuje agencja.
First Aid Communication odpowiada również za przygotowanie kreacji, koordynację działań z partnerami oraz media relations. Współpraca potrwa do lipca 2022.
W przypadku projektu „Zdrowa Ona”, internetowego HUBu rzetelnej i przystępnej wiedzy medycznej oraz porad dotyczących dbania o kobiece zdrowie, First Aid Communication będzie odpowiadać za koordynację działań związanych z rozwojem portalu. Współpraca potrwa do lutego 2023 roku.
Oba projekty realizowane są przez seniorski zespół z First Aid Communication. Za kampanię „W kobiecym interesie” odpowiadają Katarzyna Krysiak, Olga Walentynowicz, Monika Bębnowska oraz Barbara Nowacka. Projekt „Zdrowa Ona” pozostaje pod opieką Agnieszki Mroczek oraz Dagmary Kumor.