Badania 2019-02-06
0

Gemius wprowadza możliwość sprzedaży powierzchni wideo w programmaticu

Gemius wprowadził nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean SSP - możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej wideo w modelu programatycznym.

Nowa usługa jest dostępna globalnie. Aby ją włączyć, należy skontaktować się z lokalnym przedstawicielem firmy.

AdOcean to adserwer, który pozwala wydawcom efektywnie zarządzać powierzchnią reklamową w modelu tradycyjnym (direct sales) i programmaticu. Możliwość ta dostępna jest na wszystkich urządzeniach i dotyczy nie tylko reklam displayowych, ale także tych w formacie wideo.

W AdOcean SSP wydawcy mogą udostępnić powierzchnię w dwóch formatach: instream (reklama wideo wyświetlana w trakcie oglądania innych filmów) i oustream (reklama wideo niebędąca częścią contentu filmowego), które wyświetlane są zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.

Korzyści z AdOcean SSP

Dzięki nowym funkcjonalnościom, sprzedający powierzchnię reklamową wydawcy zyskują dodatkowe źródło przychodów. Strona zakupowa (DSP, reklamodawcy) zaś kupuje kampanie na zweryfikowanych witrynach, co gwarantuje transparentność i bezpieczeństwo.

- Wprowadzenie programmatic video do AdOcean SSP to ważny krok w rozwoju naszej platformy. Jest bezpośrednią odpowiedzią na rosnący wzrost wydatków reklamowych w tym modelu, który obserwujemy na wszystkich rynkach - komentuje Radosław Gołąb, advertising business development director w Gemius.

Autor: jd

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas