Internet2012-05-18
6

General Motors rezygnuje z reklam na Facebooku. "Nie są skuteczne"

General Motors uznał, że reklamy na Facebooku nie są skuteczne i zrezygnował z płatnego promowania swojej oferty w serwisie.

GM nadal zamierza wykorzystywać własne strony w społecznościowym portalu do promowania swoich pojazdów, ale nie będzie już umieszczał w nim płatnych reklam. Firma doszła do wniosku, że mają one niewielki wpływ na decyzje zakupowe konsumentów - podał dziennik "The Wall Street Journal".

Do tej pory motoryzacyjny koncern wydawał około 40 milionów dolarów na swoją obecność na Facebooku, z czego 10 milionów dolarów płacił portalowi za reklamy, a reszta przeznaczana była na tworzenie treści i opłacanie agencji.

W ślady GM nie pójdą Ford i Chrysler. Przedstawiciele tych marek zapowiedzieli, że nadal będą reklamować się na Facebooku, uznając to za skuteczne narzędzie służące zwiększeniu sprzedaży.

Autor:km

Więcej informacji:General Motors, Facebook

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas