Firma motoryzacyjna General Motors zawiesza tymczasowo emisję płatnych reklam na Twitterze po tym, jak platforma została przejęta przez Elona Muska, szefa i właściciela konkurencyjnej firmy produkującej samochody Tesla.
General Motors tymczasowo zawiesza emisję płatnych reklam na Twitterze w odpowiedzi na informację o tym, że właścicielem tej platformy social mediowej został Elon Musk, właściciel konkurencyjnej marki samochodów Tesla.
GM, który konkuruje z Teslą w segmencie aut elektrycznych poinformował, że rozmawia z Twitterem, by dowiedzieć się, w jakim kierunku zmieni się ta platforma pod nowym kierownictwem. Firma przekazała, że przestaje się reklamować na Twitterze do momentu, aż "lepiej zrozumie, co będzie dalej dziać się z Twitterem" pod wodzą Elona Muska.
- Współpracujemy z Twitterem, aby zrozumieć kierunek rozwoju platformy pod wodzą nowego właściciela - powiedział cytowany w wydanym oświadczeniu rzecznik GM, David Banas. - Jak to zwykle bywa, w przypadku istotnej zmiany na platformie, tymczasowo wstrzymaliśmy nasze płątne reklamy. Obsługa klienta na Twitterze z naszej strony będzie kontynuowana - dodał.
Po sfinalizowaniu przejęcia Twittera Elon Musk przekazał, że zwoła radę ds. treści , aby podjąć decyzje dotyczące standardów dla użytkowników Twittera i ich wpisów. Wśród rozważanych wątków ma być również to, czy osoby publiczne, których konta na Twitterze zostały zawieszone (jak np. w przypadku byłego prezydenta USA Donalda Trumpa) będą mogły wrócić na platformę.