Reklama2010-03-08
2

Gerard Depardieu w pierwszym spocie BZ WBK (wideo)

W telewizji, radiu, prasie i internecie trwa pierwsza odsłona kampanii reklamowej BZ WBK z udziałem Gerarda Depardieu. Akcję przygotowały agencja reklamowa GPD Advertising i dom mediowy Universal McCann.

W pierwszej odsłonie kampanii reklamowej BZ WBK Gerard Depardieu pokazuje, jak należy dawać klientom 100 zł, w stylu samuraja i polskiego twardziela. Przekaz promuje ofertę banku, w ramach której za otwarcie konta „Wydajesz & Zarabiasz” otrzymuje się 100 zł, a następnie dostaje się zwrot 1 proc. wartości wszystkich transakcji realizowanych kartą płatniczą. Akcja jest skierowana do mieszkańców miast w wieku 25-54 lat. Kampania wspierająca tę promocję potrwa do końca kwietnia, a w kolejnych etapach Gerard Depardieu będzie się wcielać w role m.in. Obeliksa i Janosika (więcej).

Obecny etap akcji jest prowadzony w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat, TVP Info, TVN7, TVN24), radiu (RMF FM i stacje regionalne), prasie (m.in. „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza”, „Metro”, „Newsweek”, „Polityka”, TV guidy, magazyny shoppingowe, tytuły regionalne), internecie (bannery na największych portalach, reklamy w serwisach pocztowych, mailing), a także w zakresie BTL („rączki” w autobusach komunikacji miejskiej w wybranych miejscowościach).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas