Reklama2022-02-07
6

Getin Bank w kampanii wykorzystuje Allegro Trading Desk

Publicis Groupe wykorzystuje Allegro Trading Desk w kampaniach realizowanych dla swoich klientów. Jedną z pierwszych firm, która wykorzystała tę formę reklamy do promowania swoich produktów jest Getin Bank.

Kampania Getin Bank, prowadzona w oparciu o dane własne Allegro, budowane na podstawie profili zakupowych rzeczywistych, zalogowanych na platformie użytkowników, dotyczy kredytu gotówkowego. Działania na rzecz banku oparte na Allegro Trading Desk prowadzone są przez należące do Publicis Groupe Spark Foundry i Performics.

- Jako pierwsi w Polsce, weszliśmy z Allegro w formułę współpracy, w której zakup oparty został o DSP (Demand Side Platform) udostępnione przez Allegro i segmenty 1st party platformy. Kluczowa jest również jakość danych Allegro. Do użytkownika zalogowanego w serwisie można bezbłędnie przypisać jego działania i intencje, niezależnie od urządzenia z jakiego korzysta. Pozwala to na precyzyjne określenie kim są użytkownicy oraz co kupują – mówi Rafał Muciński, precision director Publicis Groupe, odpowiedzialny za działania programmatic na rzecz klientów Publicis Groupe i dodaje: – Formuła kampanii z wykorzystaniem Allegro Trading Desk cieszy się dużym zainteresowaniem naszych klientów. To skuteczne i przede wszystkim mierzalne rozwiązanie, wpływające wprost proporcjonalnie na liczbę zawartych transakcji.

Jak wskazują wyniki zrealizowanego przez Atena Research&Consulting badania “Jak Polacy szukają i kupują produkty w Internecie? Ścieżki zakupowe on-line w Polsce 2021”, platformy handlowe podtrzymują swoją liderską pozycję i właśnie od nich polscy internuci rozpoczynają ścieżkę zakupową, ponad 32 proc. rozpoczyna poszukiwanie produktu właśnie na Allegro, aż 90 proc.osób, które rozpoczęło wyszukiwanie produktu na Allegro, na tej też platformie finalnie dokonało zakupu.

Autor:bg

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas