Reklama2022-09-15
0

Getin Bank promuje depozyty w kampanii telewizyjnej oraz radiowej

Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą Lokatę na Nowe Środki, z atrakcyjnym oprocentowaniem do 8% w skali roku. W kampanii jeszcze raz brand hero – profesjonalny bankowiec, podkreśla, że bank powinien zajmować jak najmniej miejsca w życiu swoich klientów.

Kampania obejmuje działania w telewizji, internecie oraz w radio. Potrwa do 28 września 2022 r.

Kampania w nowym formacie reklamowym promuje Lokatę na Nowe Środki, dzięki której klienci mogą zyskać do 8% w skali roku dla kwot do 5 do 180 tys. zł. Getin Bank zaplanował działania w telewizji, internecie, radio, a także reklamy na ekranach bankomatów w placówkach w całej Polsce.

W internecie kampania obejmuje: video online, display, działania programmatic, działania w Google, reklamy w porównywarkach finansowych, performance marketing i komunikację w mediach społecznościowych.

Spoty telewizyjne przygotowała agencja Heart and Brain. Za zakup mediów oraz realizację działań performance odpowiada dom mediowy Spark Foundry we współpracy z Performics.

Autor:jd

Więcej informacji:Getin Bank, kampania reklamowa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas