Reklama2021-08-21
4

Getin Bank przekonuje, że "nie zajmuje wiele miejsca w Twoim życiu" (wideo)

Getin Bank wystartował z kampanią marketingową kredytu gotówkowego. Jego autorem jest agencja Heart & Brain.

W spocie reklamowym przygotowanym na potrzeby kampanii  podkreślono wyróżniki Getin Banku na rynku. Uosabiają je nowi brand heroes marki– profesjonalni bankowcy, którzy w razie potrzeby pomagają klientom w codziennych sprawach, jednocześnie nie ingerując w ich życie. Zajmują w nim mniej więcej tylko tyle miejsca, co smartfon z aplikacją bankową.

Getin Bank stawia na nową komunikację

Pierwsza kampania banku w nowym formacie promuje ofertę kredytu gotówkowego. Obejmuje telewizję oraz szereg działań w Internecie, w tym m.in. video online, display, działania programmatic, działania w Google, performance marketing i komunikację w mediach społecznościowych. Spoty reklamowe będą emitowane do końca września.

Towarzyszą im materiały reklamowe w blisko 300 placówkach Getin Banku w całej Polsce - przekaz obejmie witryny placówek, ekrany LCD (system digital signage banku) oraz materiały drukowane.

Nowy format reklamowy, koncepcję i kreację reklam telewizyjnych oraz key visuale przygotowała agencja Heart & Brain. Za produkcję spotów i organizację sesji zdjęciowej odpowiada dom produkcyjny Houdini Film. Spoty wyreżyserował Marcin Serafin, a zdjęcia do materiałów zrealizował Szymon Świętochowski.

Za planowanie i zakup mediów oraz realizację działań performance odpowiada dom mediowy Spark Foundry we współpracy z Performics. Za projekty materiałów drukowanych oraz materiały online odpowiada Biuro Komunikacji Marketingowej banku.

Autor:jd

Więcej informacji:Getin Bank, kampania reklamowa

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas