Badania2013-11-11
1

GfK Echo - nowa metodologia zarządzania doświadczeniami konsumentów od GfK

Instytut GfK wprowadza do oferty nową metodologię zarządzania doświadczeniami konsumentów - GfK Echo.

GfK Echo to zintegrowany system zbierania, monitorowania i raportowania w czasie rzeczywistym informacji zwrotnych pochodzących od klientów doświadczających procesu obsługi.

Jest to także platforma technologiczna integrująca dane od klientów pochodzące z różnych źródeł (telefon, e-mail, www), pozwalająca na zarządzanie doświadczeniami klientów w czasie rzeczywistym i monitorowanie całości procesu obsługi. Narzędzie rejestruje i gromadzi odpowiedzi i uwagi klientów, a pracownikom firmy umożliwia reakcję i podjęcie działań.

GfK Echo łączy dane o doświadczeniach z obsługi z danymi transakcyjnymi. Wyniki przedstawiane są za pomocą interaktywnej platformy ilustrującej trendy, generującej ostrzeżenia lub raportującej efektywność wybranych jednostek lub całej firmy.

 

Autor:km

Więcej informacji:GfK

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas