Reklama2012-05-17
0

„Gif me more” w outdoorowej kampanii MTV Mobile

Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej MTV Mobile, wspólnej taryfy komórkowej Viacom International Media Networks i Polskiej Telefonii Cyfrowej. Przy akcji Viacom współpracował z agencją G7.

Nowe reklamy MTV Mobile podkreślają główne założenia tej oferty: nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci oraz nieograniczony dostęp do programów MTV w komórce po każdym doładowaniu. Przypomnijmy, że taryfa MTV Mobile została wprowadzona na rynek pod koniec marca br. przez Viacom International Media Networks (nadawcę MTV) i Polską Telefonię Cyfrową (operatora sieci T-Mobile) w dwóch wersjach: na kartę i mix (zobacz szczegóły).

>>> MTV Mobile chce w rok pozyskać 500 tys. użytkowników

Obecna kampania MTV Mobile obejmuje billboardy sieci CityBoard Media we Wrocławiu, w Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie oraz miastach z Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Adaptacją reklam na polski rynek zajęła się agencja G7, a nośniki wykupił zespół ds. technologii mobilnych Viacom International Media Networks.

Autor:Tomasz Wojtas

Więcej informacji:MTV Mobile

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas