Telewizja2012-03-29
0

Ruszyła kampania MTV Mobile, ambasadorem marki Ewa Farna

Wystartowała kampania promocyjna nowej oferty telefonii komórkowej MTV Mobile stworzonej przez Viacom International Media Networks i Polską Telefonię Cyfrową. Działania objemują m.in. telewizję i internet.

Od 29 marca br. na antenach kanałów z portfolio Viacomu (m.in. MTV Polska, Viva Polska czy Comedy Central) nadawane są spoty, informujące o ofercie MTV Mobile. Zaplanowano także działania w internecie (m.in. na wp.pl czy w Gadu-Gadu) czy niestandardowe akcje (ich szczegółów nadawca nie ujawnia). Dodatkowo klienci T-Mobile informowani będą o nowej ofercie poprzez standy i ulotki we wszystkich punktach sprzedaży operatora.

Ambasadorem MTV Mobile w Polsce została piosenkarka Ewa Farna. Użyczy ona wizerunku w dedykowanych działaniach promocyjnych marki w najbliższych miesiącach. Głos Ewy pojawi się również w biurze obsługi klienta MTV Mobile, m.in. jako powitanie.

>>> MTV Mobile chce mieć w rok 500 tys. użytkowników

Kampania i kreacja zostały przygotowane przez Viacom International Media Networks. Media zaplanowane zostały przez Viacom we współpracy z brokerem Atmedia. Działania promocyjne prowadzone będą do połowy maja br.

Oferta MTV Mobile dostępna jest w sprzedaży od 29 marca br. w dwóch wersjach - MTV Mobile na kartę oraz MTV Mobile mix (poznaj szczegóły oferty).

Autor:pp

Więcej informacji:MTV Mobile, Ewa Farna

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas