Prasa2011-04-12
0

“Glamour” do góry, “Hot Moda i Shopping” w dół

W styczniu br. większość miesięczników shoppingowych i lifestylowych zanotowało spadki sprzedaży, najwięcej straciło pismo “Hot Moda i Shopping”. Z kolei największy wzrost zanotował “Glamour”, a liderem pozostał “Twój Styl”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnie rozpowszechnianie płatne razem “Twojego Stylu” w styczniu 2011 roku wyniosło 212 676 egz. i było niższe o 5,14 proc. niż w styczniu 2010 roku.
 
Na drugim miejscu z wynikiem na poziomie 146 162 egz. znalazł się magazyn “Cosmopolitan” (Marquard Media Polska), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem  spadło o 10,4 proc.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Avanti” (Agora SA), który w styczniu br. rozchodził się w średnim nakładzie 136 936 egz. Tytuł ten zanotował spadek o 0,44 proc.

Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn “Glamour” (G+J Polska), zajmujący piąte miejsce. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 9,26 proc. do 105 391 egz.

Z kolei największy, wynoszący 34,45 proc., spadek dotknął także wydawanego przez Marquard Media Polska miesięcznika “Hot Moda i Shopping”. Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem w styczniu br. wyniosło 66 817 egz., co dało mu 10. miejsce w rankingu. 

Zobacz tabelę


Porównująca dane ze stycznia do tych z poprzedniego miesiąca widać, że najwięcej zyskał “Cosmopolitan” (41,64 proc.), a najwięcej stracił “Joy” (25,13 proc.).

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas