Reklama2018-05-09
0

GlaxoSmithKline rusza przetargiem na globalną obsługę mediową

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline, do której należą takie marki, jak m.in. Sensodyne, Parodontax, Voltaren, Panadol, Theraflu i Otrivin, rozpoczyna przetarg na globalną obsługę mediową. Roczny budżet mediowy koncernu szacowany jest na 1,3 mld funtów.

Obecnie obsługą mediową GlaxoSmithKline w Europie zajmuje się MediaCom (GroupM), a w USA – PHD (Omnicom Media Group). Obie agencje utrzymały tego klienta w przetargu prowadzonym w 2015 roku. Zaczęły jego obsługę dwa lata wcześniej.

Za obsługę reklamową GlaxoSmithKline odpowiada natomiast globalnie 9 agencji, w tym Grey oraz Saatchi&Saatchi.

Autor:bg

Więcej informacji:GlaxoSmithKline, GSK

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas