Reklama2015-08-06
3

Globalna reklama internetowa Coca-Coli przygotowana przez Papaya Films

Kacper Sawicki, prezes i większościowy udziałowiec Papaya FilmsKacper Sawicki, prezes i większościowy udziałowiec Papaya Films

Studio produkcyjne Papaya Films wyprodukowało najnowszy spot reklamowy do internetowej kampanii Coca-Coli, która ma mieć zasięg globalny.

Produkcja tej reklamy jest efektem wygranego przetargu organizowanego przez agencję reklamową Ogilvy Sydney na realizację globalnej kampanii dla „Copa Coca-Cola” w listopadzie ub.r. W przetargu startowały, obok polskiej firmy, także studia z USA, Argentyny, RPA i Czech. - Zimą zrealizowaliśmy 10 filmów. W ubiegłym tygodniu realizowaliśmy 5 dni zdjęciowych contentu digital oraz real time social media podczas finału turnieju pod Berlinem. Projekt reżyserowało duo Letem Know, z operatorem Michałem Dymkiem, który jest laureatem tegorocznej edycji Papaya Young Directors - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kacper Sawicki, executive producer w Papaya Films.

Sawicki dodaje, że kierowane przez niego studio jest jednym z kilku domów produkcyjnych, z którymi współpracuje agencja Ogilvy Sydney. - Głównie ze względu na reprezentowanych przez nas reżyserów oraz globalną skalę przedsięwzięć filmowych Papaya. To nie była pierwsza i na pewno nie jest to ostatnia nasza współpraca z tą agencją i z tym klientem - zapowiada.

Materiały przygotowane przez Papaya Films są aktualnie w postprodukcji.

Coca-Cola nie jest jedynym marketerem, dla którego Papaya Films produkuje reklamy do działań prowadzonych na szczeblu międzynarodowym. W lutym br. spoty wyprodukowane przez polskie studio wykorzystano w kampanii Betfair w Wielkiej Brytanii.

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas