Reklama2014-08-26
2

„Głowa do góry! Czas na lepszy start!” - Tadeusz Sznuk w kampanii SOS Wiosek Dziecięcych (wideo)

W telewizji, internecie i kinach zaczęła się kampania stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce promująca zbiórkę funduszy na zakup podręczników i szkolnych wyprawek dla dzieci, którymi opiekuje się stowarzyszenie. Akcję na zasadzie non profit przygotowały Fabryka Komunikacji Społecznej i MediaVest.

Lektorem spotu z kampanii „Głowa do góry! Czas na lepszy start!” jest znany dziennikarz radiowy i prezenter Tadeusz Sznuk, który swoim charakterystycznym głosem zachęca do wsparcia akcji, by „dać dzieciom szansę na lepszy start w nowym roku szkolnym”.

Spot jest emitowany w TVN i wybranych stacjach TVP oraz kinach Cinema City, a kampania obejmuje też internet. Akcja potrwa do końca października.

Kreację kampanii przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej, spot nakręcił i wyreżyserował Jacek Szymański, a przy pozyskaniu mediów SOS Wioski Dziecięce wspierał dom mediowy MediaVest.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas