Reklama2022-05-13
0

GoldenGrid z międzynarodowym kontraktem

Agencja GoldenGrid (GoldenSubmarine) przygotowuje interfejs e-commerce chorwackiej sieci wyposażenia wnętrz na rynek chorwacki, słoweński i austriacki.

GoldenGrid, agencja UX/UI pod parasolem GoldenSubmarine, nawiązała współpracę z chorwacką siecią Fero-Term, specjalizująca się w projektowaniu i wyposażaniu wnętrz. Nowy e-commerce przeznaczony będzie na rynek chorwacki, słoweński i austriacki.  

Zadaniem GoldenGrid będzie zaprojektowanie nowej architektury informacji, zaproponowanie oryginalnego stylu graficznego i estetyki serwisu, dopasowanych do potrzeb klientów sieci Fero-Term. O efektywne wdrożenie i technologię serwisu w oparciu o Magento zadba partner agencji, Exorigo-Upos.

Obecne prace projektowe poprzedziły wielotygodniowe warsztaty z klientem.

„Na bazie potrzeb określiliśmy funkcje i narzędzia, które pozwolą na zakupy i eksplorację oferty sklepu dla różnego typu użytkowników” - opowiada o serwisie Rafał Niemczynowicz, szef zespołu GoldenGrid.

Użytkownicy w kilka kliknięć otrzymają gotowe, interaktywne aranżacje pomieszczeń czy rekomendacje pasujących do siebie produktów. Serwis zawierać będzie też propozycje materiałów blogowych, poszerzających wiedzę na tematy powiązane kontekstowo z oglądanymi przez użytkownika pozycjami z oferty.

Autor:jd

Więcej informacji:Fer-Term, GoldenGrid, GoldenSubmarine

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas