Reklama2020-06-09
0

GoldenSubmarine obsłuży Sephorę w social mediach

Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg perfumerii Sephora Polska na obsługę w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

GoldenSubmarine ma zadbać o obecność marki Sephora w kluczowych przestrzeniach komunikacyjnych – social mediowych serwisach Facebook, Instagram i YouTube.

Agencja ma zbudować zaangażowanie i zasięg oraz podkreślić wizerunek sieci Sephora jako tej najbardziej inspirującej i skupiającej najbardziej wymagających fanów beauty i fashion.

Nie udało nam się ustalić, jakie inne agencje uczestniczyły w przetargu ani na jak długo została zawarta umowa o współpracy pomiędzy firmami.

Sephoa jest częścią koncernu LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton. W lutym Sephora wprowadziła nowe pozycjonowanie określane hasłem „The Unlimited Power of Beauty”.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas