Reklama2016-06-01
0

GoldenSubmarine reorganizuje i rozbudowuje dział wideo, na czele Mateusz Ciećwierski i Katarzyna Węglewska

Agencja GoldenSubmarine zreorganizowała i rozbudowała swój dział wideo, tworząc dwie, niezależne komórki realizujące rozmaite projekty filmowe dla klientów. W oddziale warszawskim liderem takiej grupy jest Mateusz Ciećwierski, a w poznańskim - Katarzyna Węglewska.

Do zadań Mateusza Ciećwierskiego, dotychczasowego senior account managera należy pozyskiwanie dla działu wideo nowych klientów - ze szczególnym ukierunkowaniem na filmy korporacyjne, wideo wizerunkowe i PR, animacje produktowe i działania ATL-owe.

Katarzyna Węglewska, senior account manager w GoldenSubmarine, i jej zespół skupiają się na działaniach związanych z content marketingiem, realizacją reportaży, spotów reklamowych i przede wszystkim dynamicznych filmów motoryzacyjnych. Do tych ostatnich należy największa, jak do tej pory, realizacja poznańskiego działu - kompleksowa kampania z użyciem branded content, zrealizowana dla Skoda Auto Muzyka. Węglewska w poznańskim oddziale agencji pracuje od 5 lat.

Obie komórki filmowe powstały na bazie dotychczasowych struktur i korzystają z doświadczenia zebranego w czasie realizacji projektów przez ostatnie kilka lat. Zmiana struktury i wprowadzenie przejrzystej, płaskiej organizacji ma spowodować większe usprawnienie procesu realizacji, zwiększenie mobilności i elastyczności zespołów, jak i obniżenie samych kosztów produkcji.

GoldenSubmarine stworzyło do tej pory materiały wideo m.in. dla takich firm i marek jak Nivea, Skoda, ING Bank Śląski, Winiary, Unipetrol, Volkswagen i Wienerberger.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas