Reklama2019-10-22
0

GoldenSubmarine wygrała przetarg UPC Polska

Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg na obsługę marki UPC Polska w mediach społecznościowych.

Zespół GoldenSubmarine jest odpowiedzialny za planowanie strategiczne oraz realizację obecności na Facebooku, Instagramie oraz YouTube marki UPC Polska. Odpowiada też za realizację kampanii reklamowych w tych kanałach.

GoldenSubmarine współpracuje z operatorem od ubiegłego roku. Agencja była współodpowiedzialna za kampanię, której motywem przewodnim byli kosmonauci.

UPC Polska we wrześniu tego roku rozstrzygnęła także przetarg reklamowy. Za obsługę marki w mediach tradycyjnych, internecie i BTL-u odpowiada agencja K2, która przejęła budżet od Opus B.

Na koniec czerwca br. operator UPC Polska miał 1,468 mln klientów (37,9 tys. więcej niż rok wcześniej), którym świadczył 3,118 mln usług jednostkowych (po wzroście o 123,4 tys. w skali roku).

Autor:jd

Więcej informacji:UPC Polska, GoldenSubmarine

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas