Reklama2020-12-07
0

GoldenSubmarine wypromuje markę Dorco

Dorco to globalna firma produkująca maszynki do golenia, która niedawno zadebiutowała w Polsce z kampanią świadomościową. Za komunikację marki będzie odpowiedzialna agencja GoldenSubmarine. 

Dorco w listopadzie rozpoczęła działania komunikacyjne, których celem jest zwiększenie świadomości marki.

Do opracowania strategii i idei firma Dorco zaprosiła agencję GoldenSubmarine. Kampania obejmie działania w social mediach wraz z zarządzaniem i obsługą profili marki na Instagramie oraz Facebooku.

Dorco istnieje od 1955 roku, jest obecna w ponad 130 krajach na całym świecie. Firma produkuje szereg różnorodnych ostrz i uchwytów do golarek, które mogą być używane do różnych celów.

Autor:jd

Więcej informacji:Dorco, GoldenSubmarine

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas