Reklama2019-05-14
1

Gong zajmie się komunikacją PlayStation w internecie

Agencja kreatywna Gong (należy do Group One) wygrała przetarg na długofalową obsługę marki PlayStation (Sony Interactive Entertainment) w obszarze strategicznym, koncepcyjnym i egzekucyjnym. Współpraca zaczęła się z początkiem maja. Gong odpowiada za realizację i wdrażanie strategii komunikacji w kanałach digital oraz social media.

Celem prowadzonych przez agencję Gong działań będzie budowanie spójnego i silnego wizerunku sieci PlayStation w mediach społecznościowych, budowanie efektywnych platform komunikacji oraz zaangażowanie grupy docelowej. Agencja będzie wdrażać nową strategię komunikacji na kanałach społecznościowych marki PlayStation.

Firma uzasadnia, że Gong wygrał przetarg dzięki autentycznej i angażującej ofercie skierowanej do graczy, zmianie dotychczasowego języka komunikacji oraz wykreowaniu działań zwiększających zaangażowanie konsumentów.

Nowa platforma komunikacji wystartuje już w połowie maja.

Strony nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie ujawniają też nazw pozostałych uczestników przetargu.

Pod koniec listopada ub.r. centrala Sony rozpoczęła przetarg na globalną obsługę reklamową PlayStation. Budżetu klienta broni agencja BBH.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas