PR2020-06-24
0

Good Division pracuje dla PSG Polska

Do grona klientów firmy doradczej Good Division dołącza PSG Polska, producent środków dezynfekcyjnych.

W ramach stałej współpracy, od początku maja agencja odpowiada za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej firmy, doradztwo w zakresie pozycjonowania ekspertów oraz szeroko pojęty consulting biznesowy.

- Podczas pandemii, liczba zapytań dotyczących naszych usług wzrosła o ponad 900%. Weszliśmy dzięki temu na zupełnie nowy poziom, na którym potrzebujemy zaufanego partnera do wsparcia i realizacji naszej strategii komunikacji i biznesowej - mówi Patryk Nowicki, CEO PSG Polska.

PSG Polska działa na rynku dezynfekcji. W swoim portfolio ma pracę m.in. dla Lenovo, PGNiG, MetLife, PLL LOT, Miasta Stołecznego Warszawy, KIA czy Strabag.

Autor:jd

Więcej informacji:Good Division, PSG Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas