PR2020-08-19
0

Good One PR dla Fundacji Rozwoju i Edukacji Pirotechnicznej

Agencja Good One PR nawiązała współpracę z Fundacją Rozwoju i Edukacji Pirotechnicznej.

W ramach współpracy agencja Good One PR będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i relacje z mediami, wsparcie działań edukacyjnych Fundacji oraz dbanie o pozytywny wizerunek branży pirotechnicznej. Za koordynację działań z ramienia Good One PR odpowiada Michał Zębik, PR account manager, przy wsparciu Kamili Zawadzkiej, PR assistant.

Klient sam zgłosił się do agencji. Wcześniej za działania PR na rzecz Fundacji odpowiadała agencja Core PR. Umowa została zawarta na czas określony.

Fundacja Rozwoju i Edukacji Pirotechnicznej powstała w kwietniu 2019 r. z inicjatywy trzech podmiotów działających w branży – Jorge Fireworks, Triplex oraz Super Power. Głównymi celami jej działania są: rozwijanie świadomości społecznej w zakresie bezpiecznego posługiwania się materiałami pirotechnicznymi, upowszechnianie rzetelnej wiedzy na temat wpływu materiałów pirotechnicznych na środowisko, popularyzowanie wiedzy związanej z historią fajerwerków oraz tradycją pokazów sztucznych ogni.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas