Do grona nowych klientów agencji Good One PR dołączyli Piotr Sierpiński oraz Centrum Medyczne CMP. Agencja przedłużyła również współpracę z siecią sklepów Polomarket oraz Würth Polska, dystrybutorem produktów dla profesjonalistów.
W ramach podpisanej umowy z Piotrem Sierpińskim, stylistą fryzur, zespół Good One PR zajmie się działaniami z zakresu influencer marketingu, kreowania marki osobistej w mediach oraz budowania wizerunku eksperta.
Umowa z siecią przychodni Centrum Medyczne CMP obejmuje PR produktowy oraz korporacyjny z elementami komunikacji employer brandingowej.
Po stronie agencji dla obu klientów pracują Ewelina Jaskuła, senior account executive przy wsparciu Katarzyny Zawadzkiej, junior account executive. Współprace nawiązano w wyniku wygranych przetargów, obie umowy zostały zawarte na czas nieokreślony.
Polomarket oraz Würth Polska kontynuują współpracę z Good One PR
Good One PR przedłużyła współpracę z Grupą Polomarket, nawiązaną w grudniu 2018 roku. Polomarket na kolejny rok powierzył agencji pracę w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, influencer marketingu, obsługi biura prasowego oraz wsparcia i doradztwa w zakresie PR kryzysowego.
Piąty rok Good One PR będzie prowadzić działania na rzecz firmy Würth Polska. Agencja odpowiada za działania z zakresu PR produktowego i korporacyjnego, obsługę biura prasowego oraz wsparcie i doradztwo w zakresie promocji i reklamy.