PR2022-03-30
0

GoodHabitz klientem Linkleaders

Linkleaders rozpoczyna współpracę z GoodHabitz, marką działającą w obszarze edukacji cyfrowej i e-learningu.

Od marca agencja odpowiada za strategię komunikacji na polskim rynku oraz szeroki zakres działań media relations. Szczególną rolę w komunikacji marki będą odgrywać działania data-driven PR, skoncentrowane na promocji wiedzy i danych gromadzonych w raportach firmy realizowanych w Polsce i Europie.

- Decyzja o współpracy z Linkleaders to dla nas kolejny krok w realizacji strategii zakładającej budowanie cyfrowej kultury edukacyjnej w Polsce. Wierzymy, że dotychczasowe doświadczenie agencji, imponujące portfolio projektów oraz kreatywne podejście, pokrywają się z wizją i sposobem działania GoodHabitz - komentuje Daniel Idźkowski, country director GoodHabitz.

Za zarządzanie projektem po stronie Linkleaders odpowiada Ina Martela, PR senior consultant.

W strategicznych działaniach oraz integracji projektu z pozostałymi inicjatywami z portfolio Linkleaders projekt wspiera Paweł Luty, head of tech&services.

GoodHabitz nie korzystało wcześniej z usług agencji PR w Polsce.

Autor:jd

Więcej informacji:Linkleaders, GoodHabitz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas