Internet2014-08-08
0

Google daje wydawcom większy wpływ na treści w Google News

Google udostępniło narzędzie Google News Publisher Center, dzięki któremu wydawcy mogą sami aktualizować dane na temat swoich serwisów i publikacji, tak aby odnośniki do nich miały gwarantowane miejsce w Google News.

Do tej pory gdy wydawca newsów online zmieniał strukturę swojego serwisu i nie powiadomił o tym Google, istniała duża szansa, że jego treści nie pojawiały się w Google News.

Aby zapobiec takim sytuacjom, Google udostępniło narzędzie Google News Publisher Center, za pomocą którego wydawcy sami mogą aktualizować szczegóły dotyczące swoich serwisów, w tym zmieniać ich nazwy, przydzielać artykułom odpowiednie kategorie (np. blog, komentarz) oraz oznaczać sekcje swoich stron odpowiednio do działów Google News.

Google News Publisher Center jest obecnie dostępny tylko w USA. Wkrótce narzędzie, wraz z nowymi funkcjami, ma zostać udostępnione także w innych krajach.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas