Internet2010-12-20
0

Google nadal odpowiedzialne za wyszukiwanie i reklamy w MySpace

MySpace i Google zawarły wieloletnie porozumienie, które odnawia i jednocześnie rozszerza współpracę obu firm w zakresie wyszukiwania i reklamy w internecie.

W ramach nowej umowy, silnik Google nadal będzie odpowiedzialny za wyszukiwanie na stronach MySpace oraz umieszczanie reklam przy wynikach wyszukiwania.

Poza tym firma z Mountain View dostarczy dodatkowe usługi w zakresie reklamy typu display. MySpace będzie sprzedawać przestrzeń pod tego typu reklamy bezpośrednio poprzez należącą do Google sieć DoubleClick Ad Exchange, a także dołączy do Google Display Network.

Nie są znane szczegóły finansowe umowy ani okres jej trwania.

Autor:km

Więcej informacji:Google, MySpace

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas